دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

اگر دوست دارید زندگی خارج از شهر را تجربه کنید که تا به حال همانند آن را ندیده اید سایت نرم افزاری دانلود رایگان آرزوی شما را برآورده کرده است. دیگر همانند گذشتگان نیاز به فرو رفتن در رویا نیست زیرا که ساخت رویای شما با انیمیشن فراهم شده. شما می توانید همانند یک کشاورز بر روی زمین خود زحمت کشیده و امرار معاش کنید بدون آنکه از جای خود تکان بخورید زیرا سایت دانلود رایگان تصویر ذهنی شما را برای بازی کامپیوتر به صورت رایگان قرار داده است.

بازی کامپیوتر لذت بخش و فراموش نشدنی مزرعه مجازی Virtual Farm 2 PC Game در یک مزرعه با مدیریت زمان هیجان انگیز در کشاورزی برای نگهداری و رشد گیاهان و شرکت در مسابقات مختلف را تنها در بازی رایانه مزرعه مجازی یافت می شود که سایت نرم افزار دانلود رایگان نسخه نهایی این سرگرمی جالب را برای دوست داران این سبک بازی به اشتراک عموم گذاشته است.

اگر دوست دارید حالا که فصل تابستان شده, یک مزرعه برای خود دست و پا کنید و آن را رشد و توسعه دهید و از آن در آمد کسب کنید و بتوانید سرگرم آن باشید ما به شما بازی مرزعه مجازی را که شرکت موفق بازی سازی Alawar Games آن را ساخته دانلود کنید و از آن لذت ببرید. بازی دارای 8 فصل مختلف است. شما می توانید 10 کارخانه را بسازید. 10 محصول را می توانید بکارید و برداشت کنید. بازی برای اجرای اول دارای راهنمای حین بازی است و باعث می شود یاد گرفتن بازی بسیار سریع و آسان باشد. این بازی از پیش کرک شده می باشد و کافی است آن را نصب کنید و لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان Virtual Farm 2 (حجم : 58.52 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


نظرات شما عزیزان:

یاسر بهمنی
ساعت13:22---16 تير 1390
سلام دوست عزیز
شما با افتخار لینک شدید
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:دانلود بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com